有人企圖出一百萬買兇殺攬炒巴

[Cantonese]【錄音短片】我,攬炒巴,唔會因爲對家出100萬追殺我,就怯同縮!

。。。
攬炒巴反而安慰鼓勵返我地轉頭。聽完後好熱血!建議迷惘的、無力感好重的可以聽聽

18個讚

劉細良一直贊攬炒巴係呢個時代絕對係號人物。聽完呢個就知,唔只好可以鼓舞大家士氣,而且好有遠見,提出可以搞上下議院,以區議會+黃色經濟圈為核心,借外國勢力之手順勢排擠中共,實現真港獨。可以成真嘅話,香港就唔再只係外國政府博弈利用的籌碼,而係引領全球反共浪潮的領頭羊,各國爭相巴結、與之建交。香港真係仲有好大發揮空間,就差大家的想像力同攬炒的決心!!!

11個讚

//無同敵人攬炒嘅決心、一心想保住議員身份而唔破局嘅人通通都係「投降派」。只尊一線,日日冷嘲熱諷,指責其他人係共諜、黃屍傻粉、送頭嘅人通通都係「犬儒派」。

本土嗰邊唔諗點善用,泛民嗰邊又唔敢去善用。膠,從來都不分左右。\
#adore##adore##adore#

2個讚

https://lihkg.com/thread/2008382/page/1
隔離登唔駛一粒鐘已經五十頁了

2個讚

一個被追殺既人都仲咁有勇氣發聲。
…唔該香港人爭氣d喇……雖然我地師奶仔好似乜都做唔到…好無力。:sob::sob::sob::sob::sob:

8個讚

我愛攬炒巴!

5個讚

冇諗到攬炒都仲可以咁正能量,令人不由去再多諗下,我地仲可以再行前多一步做啲乜呢?

藍屍陣營個個都淨係識殺人:face_vomiting:

之前有人出100萬希望有人提供彥霖妹妹被殺真相,雖然最後都係冇線索…

係咪講緊大J,懷疑佢已經被國安警告噤左聲,因為831、新屋嶺同彥霖妹妹都牽涉到國安到港執法,極其敏感

https://lihkg.com/thread/2008804/page/1
攬炒巴團隊出咗條片,提議將區議會當成真正既下議院,動議授權攬炒巴團隊、民間集會團隊及以往曾做遊說既團體前往世界各地,做國際遊說包括締結姐妹城市、制裁等。

推呀CLS​:weight_lifting_man:‍♂

1個讚

寧化飛灰,不作浮塵
If we burn, you burn with us.

3個讚

記得CLS​:raised_hand_with_fingers_splayed:t2::point_up:t2::Commentsss Like Subscribe
Share to FB
有廣告就click廣告(雖然好可能黃標)
我心不死,幫手推,幫手轉!

實在唔好睇少自己
推推推
推到個個都知,推到議員都知:muscle:t2:

1個讚

好多流亡台灣手足都時刻feel到有人跟蹤,我諗係一種生存本能,當有人有心搞你你會有辦法察覺到對家係乜回事

我一直以為攬炒巴係一群人而唔係一個人.

佢好似唔係香港?

有攬炒團隊,攬炒巴係發起人

係,好似老豆搵仔咁,部分骨干係海外。

Up 無力感很重,更加要聽