政棍啦
政掍玩煽情。
一個普通年青準母親何來有錢或會花十幾廿萬去賣頭版廣告。
就算人物係真實都已經足以證明佢係既得利益者的富二代啦!
6個讚
多鬼餘啦。 如果我大肚擔心疫情影響生B多啲。 產咩鬼假, 而家啲人wfh, 放無薪假多, 驚無份工。
有左唔好睇立法會直播, 唔理黃或藍, 都影響心情。
不如佢跨張啲, 驚個b第時會做黑暴, 要坐監啦。
3個讚
任佢作都得啦,個個得閒作一篇上頭版就得
呢班藍絲堅離地啦,普通人家呢期擔心失業多過產假啦,
有錢人家、公務員亦唔care幾多產假啦,
好心作故仔都用下腦啦
問題係正常家庭何來幾十萬去登頭版廣告。
3個讚
維穏基金出動! 
似班廢佬的香港再出發。啲人唔buy班廢佬,咪想搵啲年青的故事來煽情一下香港人。
為了care個多出的幾星期產假,所以花十幾廿萬去登頭版廣告,估計佢每個月搵幾十萬。


2個讚
我只關心我的家庭和BB!櫈個B慘,有個咁自私的媽咪!
佢搞果陣唔知道得十週產假?
呢啲肯定背後有人撐先出到,內容自由發揮
Exactly ,
下次用十幾廿萬,賣頭版話冇$2萬退稅,好慘呀冇飯開呀,
咁又𠱓到班白痴![]()
1個讚
富二代應不會為14週假出聲。佢哋自己屋企做生意,D商家最好全部放無薪產假。
2個讚
有錢登頭版,又點會在乎幾個星期有薪產假
3個讚
果班亡國會員鬼有錢登廣告
3個讚
我有咁既錢果四星期豪比佢啦
係囉
1個讚
咁有錢登到頭版 就唔會稀罕果幾個星期產假啦
保皇黨真係又懶又蠢, 郭榮鏗真係無講錯佢地
再講 張超雄一早己要求增產假 係民建定工聯會唔肯放
衣家又走去賴人
3個讚
