亡國會員登報頭版?


雖然都知冇可能,但依然覺得好好笑

政棍啦

政掍玩煽情。
一個普通年青準母親何來有錢或會花十幾廿萬去賣頭版廣告。
就算人物係真實都已經足以證明佢係既得利益者的富二代啦!

6個讚

多鬼餘啦。 如果我大肚擔心疫情影響生B多啲。 產咩鬼假, 而家啲人wfh, 放無薪假多, 驚無份工。
有左唔好睇立法會直播, 唔理黃或藍, 都影響心情。
不如佢跨張啲, 驚個b第時會做黑暴, 要坐監啦。

3個讚

任佢作都得啦,個個得閒作一篇上頭版就得

呢班藍絲堅離地啦,普通人家呢期擔心失業多過產假啦,
有錢人家、公務員亦唔care幾多產假啦,
好心作故仔都用下腦啦

問題係正常家庭何來幾十萬去登頭版廣告。

3個讚

維穏基金出動! :unamused:

似班廢佬的香港再出發。啲人唔buy班廢佬,咪想搵啲年青的故事來煽情一下香港人。

為了care個多出的幾星期產假,所以花十幾廿萬去登頭版廣告,估計佢每個月搵幾十萬。:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

2個讚

我只關心我的家庭和BB!櫈個B慘,有個咁自私的媽咪!

佢搞果陣唔知道得十週產假?

呢啲肯定背後有人撐先出到,內容自由發揮

Exactly ,
下次用十幾廿萬,賣頭版話冇$2萬退稅,好慘呀冇飯開呀,
咁又𠱓到班白痴:-1:t2:

1個讚

富二代應不會為14週假出聲。佢哋自己屋企做生意,D商家最好全部放無薪產假。

2個讚

有錢登頭版,又點會在乎幾個星期有薪產假

3個讚

果班亡國會員鬼有錢登廣告

3個讚

我有咁既錢果四星期豪比佢啦

係囉

1個讚

咁有錢登到頭版 就唔會稀罕果幾個星期產假啦
保皇黨真係又懶又蠢, 郭榮鏗真係無講錯佢地
再講 張超雄一早己要求增產假 係民建定工聯會唔肯放
衣家又走去賴人

3個讚