我正式宣布我而家係主席!

fb
圖片

3個讚

阿豬,阿狗都話自己係主席,但就豬狗都不如

1個讚

佢側邊無晒啲保安狗.

2個讚

好貼切

捉佢去人道毁滅啦!

黑手黨:gloves:係邊…:rofl:

:grin:

爭櫈仔就有得做主席啦

破壞完有主席位坐,坐一陣好喇。

嘩嘩

不知所謂, 自己講就係真?

好似小學雞玩爭凳仔。 :baby_boy11_sleep:

霸王硬上弓