一直用開excel mark大數,
但發現依家洗現金好似倒水,
想搵做app 方便mark濕星數。
我用app mark左再每月入返excel,所以我用好簡單既app去mark
我 Android 手機用 “理財助手AndroMoney”, 用左四、五年, 簡單易用, 不過如果你係用 iPhone 的話, iOS 好似無。
Ahorro

用左兩年了,好好用,有每月報表了解衣食住行等各項開支,又可按返上年,上月開支,依家習慣了一買完野即記低,我mark到家庭開支準確到小數點後兩位數,記得好清楚
1個讚
我都係用Monny!
唔該晒大家
我用記帳城市,好用呀!
不過,最重要的係記錄消費。