法國口罩型咁多,比起CU mask嘅底橫 佢話法國口罩下星期開始在超市發售,你估有冇辦法問代購買唔買到?(當然要法國人夠用先)
我戴台灣藍鷹牌口罩,都係好似佢咁形㗎
CU真喺唔掂,佢派外科口罩都好過底底咁款
咪係囉 淨色咪算 係要條紋
你地識咩丫。。。fashion 既野
真係好靚喎
如果派真底橫 我都會著下既 口罩就註定掉入咸水海了
型呀!! 底橫口罩
我哋嗰隻「另類型」,型到唔想戴,而家仲話戴完有害,認真大整古。
品味問題
成班無文化無品呢嘅整出來嘅底底口罩根本無得比
政府底褲口罩…一個字醜
點整到LV