「阿婆口罩」不安全 銅粒子隨時入肺

驚老人家拎黎用

1個讚

呢個政府真係無野做得掂

拎咗唔想嘥 ,但都唔知送畀邊個好

重有命,係因為吾信政府
冇理由而家信返

送比垃圾桶

私相受受及十分浪費公帑。

做唔掂、做錯嘢應該坦白承認及認錯,而不是好似重用口罩專利及得獎之事,明明誤導市民,俾人踢爆仲死撐,講甚麼要增加可清次數而放棄不用弱磁場設計,根本清洗次數多少同有冇薄磁片係完全無關,而推出之重用口罩跟得奬口罩(主要標榜弱磁場設計)完全冇關,而最終不用弱磁場原因是根本是無用,那個獎純粹肯俾錢就可有獎。

1個讚

留番俾班腦殘藍絲用圖片

2個讚

大家要廣傳,要求所有popo執勤及政府高官出席任何活動時記緊一定要環保啲,戴銅芯可重用口罩,唔好再戴一次性口罩啊:rofl:

1個讚