我哋帶咗咁多個月口罩係做緊乜?

已經遲、已經輸送利益

仲要件野出嚟係冇用 (仲可能有害)

咁你呢八億洗嚟做乜?

不如一開始堅持話帶口罩冇用啦

大家比下身邊的藍睇

5個讚

根本已經治下無力,成個政府內部都係度謀私

可唔可以唔好咁垃圾

頭先我睇到陳姑娘係立法會講, 正苦派嘅口畢唔係防疫, 唔係醫療級別, 只係普遍口睪… 咁派嚟做咩呢…目的係利益輸送同呃個人資料… 真心呢個正苦幾時死呀…

咁派嚟做咩
垃圾正苦

個個都戴垃圾口罩,咁就可以消滅香港人。

8億派個普通口罩…又為地球製造垃圾

派口罩是為了利益輸送, 冇諗過為我地市民!!!:rage::rage::rage::rage:

老老實實
正常少少嘅人都唔入政府
頂佢地唔順

不知幾多 AO 手足參與反送中運動,因為被補
正常少少都會反抗

我自己整個布口罩都唔使咁貴,仲可以洗無限次,又可以扭乾,更加可以用熨斗燙乾,成班豬腦仲咁膽話唔係利益輸送 :baby_girl02_angry:

之前睇到元秋姐建議蒸口罩,我就覺得呢個政府冇得救

垃圾級別嘅政府:woman_shrugging:t2:

條友可能反正苦,真係想全港巿民蒙面行出去 :baby_boy12_tehe:

又核突, 又無用。 將8億買level1口罩, 每人都派到一盒啦, 真係on居到爆。

仲衰過自己車既布口罩
專家話有病要隔離等高危人士唔好帶 即係話已經無用
就咁搵水浸我就覺得唔乾淨
仲要有報導話洗得唔好會吸入D銅中毒…

係呀,最適合大家出去遊行時帶囉