已經遲、已經輸送利益
仲要件野出嚟係冇用 (仲可能有害)
咁你呢八億洗嚟做乜?
不如一開始堅持話帶口罩冇用啦
大家比下身邊的藍睇
根本已經治下無力,成個政府內部都係度謀私
可唔可以唔好咁垃圾
頭先我睇到陳姑娘係立法會講, 正苦派嘅口畢唔係防疫, 唔係醫療級別, 只係普遍口睪… 咁派嚟做咩呢…目的係利益輸送同呃個人資料… 真心呢個正苦幾時死呀…
咁派嚟做咩
垃圾正苦
個個都戴垃圾口罩,咁就可以消滅香港人。
8億派個普通口罩…又為地球製造垃圾
派口罩是為了利益輸送, 冇諗過為我地市民!!!



老老實實
正常少少嘅人都唔入政府
頂佢地唔順
不知幾多 AO 手足參與反送中運動,因為被補
正常少少都會反抗
我自己整個布口罩都唔使咁貴,仲可以洗無限次,又可以扭乾,更加可以用熨斗燙乾,成班豬腦仲咁膽話唔係利益輸送 
之前睇到元秋姐建議蒸口罩,我就覺得呢個政府冇得救
垃圾級別嘅政府
條友可能反正苦,真係想全港巿民蒙面行出去 
又核突, 又無用。 將8億買level1口罩, 每人都派到一盒啦, 真係on居到爆。
仲衰過自己車既布口罩
專家話有病要隔離等高危人士唔好帶 即係話已經無用
就咁搵水浸我就覺得唔乾淨
仲要有報導話洗得唔好會吸入D銅中毒…
係呀,最適合大家出去遊行時帶囉