仲記唔記得、當初邊個反對產假14週?
兩份報紙都冇睇。乜黎?
唔敢用任何政黨出面,以「一個28週準媽媽」把口講。 香港只要有錢,就可以買更份頭版既廣告位
如果有能力買得起呢兩份頭版廣告
真係需要為果四星期產假唔開心?
做戲咁做
如果我可以輕易買2份頭版 嗰4星期產假再加埋老公待產假 我豪俾公司又點話
背後係咩團體,都好易估。
呢兩份,算罷
就算依家通過,28週都享受唔到wor。
唔記得,係邊個?