新年借落d 圖書依家仲未還, 又懶得出去放落還書箱。
2個讚
係喎,已續借幾次
我都未呀, 死啦, 會唔會罸款
1個讚
有寄過一張三百幾蚊的罰款單, 不過新聞話唔計罰款住。
我都係,續借左好多次,次次都記得續,點知佢星期一開番,我星期二到期,唔記得續,衰左
開番係咪會計番?由開番果日計?
我都唔知, 呢兩日去還書先
疫情圖書館冇開,好似唔計罰款,開返應該就計掛
我自己的書已還
小朋友仲有D書未睇, 未還
明天可以去借新書啦
入圖書館係咪要攞籌?
要呀, 有QUOTA
乜疫情期間唔計罰款架﹖ 我仲傻傻下係網上交咗……
唔好益政府,快啲還咗佢先,又或者網上續借
我住果個區圖書館仲未開喎,無得還書,但我已無得再續借,會唔會收我罰款?
續借左,計遲左1日
我以為全部開番?
圖書館雖然未開
但可以放入還書箱
我都試過到期之後先續, 我用Apps續, 佢無罰款。
有出過新聞話如果全面恢復服務之前嘅都唔計罰款。
如果睇完可以放入還書箱先, 之前續借次數曾經加到8次定10次, 估計因為11號會開番, 所以超過5次嘅已經無得再續借。