大家母親節點慶祝

本身book左自助餐…但係又五個確診,睇埋今日點先,如果又有就取消…喺屋企打邊爐算 :baby_girl03_cry:

屋企打邊爐

喺屋企 bruno 燒肉派對!

屋企攪大食會

係屋企叫外賣慶祝:joy:

…唔知係咪好另類,屋企從來冇人留意啲節慶日…