
情況同上次被揭發有狗請後生仔向狗屋放火魔法後冇耐,就又發生左啲事spin走左。我好記得,因為劉細良講係件好嚴重的大事,而且連登都有post提醒唔好放過。
其實今日咁熱,點解一定係縰火?自燃有幾奇,呢兩日都好多車著火
仲有單香港仔中學爆炸品案
3個讚
因為覺得呢兩單狗咬狗,對家肯定會想淡化走個影響,我自然會諗多左
次次都係咁
keep住炸彈呀暴徒呀
等啲港豬同人一藍覺得香港真係好亂
合理化23條同反恐令外國唔敢介入
一貫共產黨無恥呃無腦人技俩
2個讚
狗咬狗似用嚟做戲扮大公無私,洗白工程啫

如果係洗白,應該係一個plan好的劇本,但依家似失控多啲。至少出來的效果更加合符"死黑警"的形象
之前有個黑警藏毒無事,紀律咁差咪變相鼓勵更多黑警犯法,而家佢地做既野真係荒謬到超乎想像
同共產黨一樣,坍塌式腐敗,壞到骨髓裏,已經無救了
1個讚
其實班黑警失控都一定係啦,
尤其係員佐級果班,自從散仔主席咁有say之後真係成班癲咗 
呢排狗咬狗一嚟Spin走陶輝單嘢,二嚟選舉前搞好D形象搏D人唔記得警暴,三嚟就整治班散仔