今日一出左單狗咬狗,就用縱火想spin走?

AWWGd33 rbqvROm


情況同上次被揭發有狗請後生仔向狗屋放火魔法後冇耐,就又發生左啲事spin走左。我好記得,因為劉細良講係件好嚴重的大事,而且連登都有post提醒唔好放過。

其實今日咁熱,點解一定係縰火?自燃有幾奇,呢兩日都好多車著火

仲有單香港仔中學爆炸品案

3個讚

因為覺得呢兩單狗咬狗,對家肯定會想淡化走個影響,我自然會諗多左

次次都係咁
keep住炸彈呀暴徒呀
等啲港豬同人一藍覺得香港真係好亂
合理化23條同反恐令外國唔敢介入
一貫共產黨無恥呃無腦人技俩

2個讚

狗咬狗似用嚟做戲扮大公無私,洗白工程啫

S7Wfi9N
如果係洗白,應該係一個plan好的劇本,但依家似失控多啲。至少出來的效果更加合符"死黑警"的形象

之前有個黑警藏毒無事,紀律咁差咪變相鼓勵更多黑警犯法,而家佢地做既野真係荒謬到超乎想像

同共產黨一樣,坍塌式腐敗,壞到骨髓裏,已經無救了

1個讚

其實班黑警失控都一定係啦,
尤其係員佐級果班,自從散仔主席咁有say之後真係成班癲咗 :baby_girl02_angry:
呢排狗咬狗一嚟Spin走陶輝單嘢,二嚟選舉前搞好D形象搏D人唔記得警暴,三嚟就整治班散仔:unamused: