中國騙子跑到去香港扮「手足」 真香港人唔好再比錢D假手足喇🙏

1個讚

騙徒手法真係層出不窮。

Btw, 一開聲已經呃唔到人。

2個讚

睇唔清個牌寫乜,不過我信真手足唔會咁揚咁樣做,唔驚俾黑警攪咩

5個讚

做戲呃藍C和大陸人,制造示威者壞形象,見到要報警話有人行乞!

果D千字文, 99.95% 係大劣人先會啦…

1個讚

咪就係! 真手足點會出黎行乞?博拉? 儍嘅都知係假啦!

2個讚

大家廣傳,令佢哋停止呃人

我又唔信班𡃁仔大街大巷咁囉。

向黨舉報佢,港毒啊!

唔好當香港人傻仔啦

1個讚

見過幾次,一蚊都唔會比
香港人,做食物熊貓都唔會咁樣乞錢 :baby_girl02_angry:

扮幫佢,叫佢揾星火:clown_face:

2個讚

咪係囉, 呢個寫千字文…一定係大劣先會咁

1個讚

我都正想post
呢度jm好快手

template一樣
format都費事改
仲要有殘體字

真手足通常馬死落地行搵工
唔會咁做

1個讚

收到!原來假既!禾都諗手足咁醒,有事都識搵人求救啦!點會做呢 d? :baby_boy11_sleep:

1個讚

輯圖係亡國果邊出過,成班亡國大媽 唔經大腦信係真手足標哂出嚟鬧。其實唔知鬧緊自己友:rofl::rofl:

我在花墟見過佢
仲俾左錢 :baby_girl03_cry:

下次睇下係咪講香港廣東話

叫佢接龍做認證先
黑警 _ _ _
721 _ _ _
831 _ _ _

1個讚