1個讚
騙徒手法真係層出不窮。
Btw, 一開聲已經呃唔到人。
2個讚
睇唔清個牌寫乜,不過我信真手足唔會咁揚咁樣做,唔驚俾黑警攪咩
5個讚
做戲呃藍C和大陸人,制造示威者壞形象,見到要報警話有人行乞!
果D千字文, 99.95% 係大劣人先會啦…
1個讚
咪就係! 真手足點會出黎行乞?博拉? 儍嘅都知係假啦!
2個讚
大家廣傳,令佢哋停止呃人
我又唔信班𡃁仔大街大巷咁囉。
向黨舉報佢,港毒啊!

唔好當香港人傻仔啦
1個讚
見過幾次,一蚊都唔會比
香港人,做食物熊貓都唔會咁樣乞錢 
扮幫佢,叫佢揾星火
2個讚
咪係囉, 呢個寫千字文…一定係大劣先會咁
1個讚
我都正想post
呢度jm好快手
template一樣
format都費事改
仲要有殘體字
真手足通常馬死落地行搵工
唔會咁做
1個讚
收到!原來假既!禾都諗手足咁醒,有事都識搵人求救啦!點會做呢 d? 
1個讚
輯圖係亡國果邊出過,成班亡國大媽 唔經大腦信係真手足標哂出嚟鬧。其實唔知鬧緊自己友

我在花墟見過佢
仲俾左錢 
下次睇下係咪講香港廣東話
叫佢接龍做認證先
黑警 _ _ _
721 _ _ _
831 _ _ _
1個讚

