復課之後

唔知大家最想做乜嘢,我先,我最想轉校。 :baby_boy08_think:

點解呢

咩事令你咁激動:see_no_evil:

北區?

你仔想唔想先?

我冇仔 :baby_boy07_surprise:

哦,咁你因乜事想轉校呀?