H 牌雪糕 百佳優惠

0508-haagen-dazs-www.jetsoclub.com

1個讚

入貨:star_struck:

正呀thanks for sharing!!!

嘩…:drooling_face:

李嘉誠入左「香港再出發」,同689為伍,短期內都唔敢再入去幫親。

香港人無選票選特首,真係好慘,得翻銀紙變成最後的尊嚴選票 :frowning:

1個讚

最鐘意呢隻雪糕

死,買H牌好定M牌好呢,M牌聽日OK做90蚊5杯呀:tired_face:

竟然發生咁嘅事 :baby_girl05_idea:

係,好嚴重,我都驚俾人搶哂

講個笑話
某日式百貨公司,超市大減價,勁多人排隊
有兩公婆比完錢,奇怪點解張單咁貴嘅?
原來佢地執左6杯雪糕,多左出嚟嗰杯…:rofl:
崩潰

1個讚

該主題在創建3天后自動關閉。不再允許添加新回覆。