
1個讚
入貨
正呀thanks for sharing!!!
嘩…
李嘉誠入左「香港再出發」,同689為伍,短期內都唔敢再入去幫親。
香港人無選票選特首,真係好慘,得翻銀紙變成最後的尊嚴選票 
1個讚
最鐘意呢隻雪糕
死,買H牌好定M牌好呢,M牌聽日OK做90蚊5杯呀
竟然發生咁嘅事 
係,好嚴重,我都驚俾人搶哂
講個笑話
某日式百貨公司,超市大減價,勁多人排隊
有兩公婆比完錢,奇怪點解張單咁貴嘅?
原來佢地執左6杯雪糕,多左出嚟嗰杯…
崩潰
1個讚
該主題在創建3天后自動關閉。不再允許添加新回覆。