佢哋係咪請返同鄉多呢?
無幫襯這間酒樓!
間間酒樓都腥港人多
我都無,聽聞好難食。
有鄉音嘅都唔少。
土生土長點會有鄉音
相信黨,去支聯辦搵阿爺幫手嘛
阿爺會打救佢哋。
嚟嚟去去咪又係果班廚, 一間轉名炒人,咪去另一間。 再搵埋同鄉入去。
都係搏下唔賠遣散費 舊酒新瓶