負諗集團

圖片

佢哋係咪請返同鄉多呢?

1個讚

無幫襯這間酒樓!

間間酒樓都腥港人多

我都無,聽聞好難食。

有鄉音嘅都唔少。

土生土長點會有鄉音

1個讚

相信黨,去支聯辦搵阿爺幫手嘛

阿爺會打救佢哋。 :baby_girl12_tehe:

1個讚

嚟嚟去去咪又係果班廚,
一間轉名炒人,咪去另一間。
再搵埋同鄉入去。

都係搏下唔賠遣散費
舊酒新瓶