有黃嘅生果檔出咗母親節優惠

黃店優惠

這家黃店在葵涌,希望大家多多支持,自取會更便宜。

4個讚

:baby_girl10_heart::+1:

2個讚

謝謝幫忙,香港太少黃的生果店,有的話要支持,希望有更多黃的生果店,不用去藍店買生果。 :baby_boy03_cry:

2個讚

之前都幫手promote 黃店又比人話我係打手,真係要一齊努力推動黃圈,唔係呢個forum 做黎做乜。

4個讚

:clap:t2::clap:t2:

講得好:clap:t2:
黃店就係需要打手推廣
百花齊放,唔需要一店獨大

新蒲崗,元朗,都有:yellow_heart:生果
生果日日都要食:yum:習慣日日黃:yellow_heart:

3個讚

藍屍大把資源賣廣告la,黃店鬼有咩,仲話壯大黃圈,得啖笑,仲唔努力去發掘好既黃店,剩係一味話打手打手,煩,只會激走唔少有心人姐。

1個讚

支持黃店,好想食日本水蜜桃

我也想吃,反正價錢同出面差唔多,又可以支持黃店,當然要「懲罰」一下!哈哈

1個讚

黃大仙林記水果都黃架
送貨架

仲有可以fb search 蔬菜革命
都送貨

3個讚

Support!!! 我覺得而家要建立一個黃圈互助既氣氛呀,多d 支持唔同既黃色平台!

有d 標榜黃既平台又好討論區又好,唔比講黃圈野推介黃圈,不如執左佢啦

連菜都有得賣!仲要係靚菜!支持!黃大仙街坊都要去幫襯呢間難得的黃色生果店

賣哂啦人地,幾好賣

1個讚

幸好買了,下次有黃店優惠再同大家分享

1個讚

元朗又新街:+1:

2個讚

該主題在創建3天后自動關閉。不再允許添加新回覆。