係公園見到一個亞伯無載口罩。
我:亞伯做乜唔載口罩出街呀?好危險㗎!你係咪無口罩用呀?我送幾個比你呀?
亞伯:我屋企大把,不知有幾多區議員送口罩比我哋啲老人家。
我:咁點解唔載呀?你唔載會好容易感染武漢肺炎㗎!
亞伯:我都幾十歲人啦!已經生無可戀,就係希望可以感染到武漢肺炎。
我:亞伯,你想自殺呀?
亞伯:我唔係想死,我只係想有個機會可以重振雄風,我已經好多年無同老婆行埋。但琴日我朋友傳比我一個消息,話好多武漢肺炎患者出院後竟然可以「復陽」,連政府衞生局高官也係咁講,所以我希望可以借助武漢武炎來「復陽」,比自己一點人生樂趣。你唔信睇吓呢個新聞呀!
我:⋯⋯⋯⋯ 




