笑話一則,亞伯想感染武漢肺炎

係公園見到一個亞伯無載口罩。

我:亞伯做乜唔載口罩出街呀?好危險㗎!你係咪無口罩用呀?我送幾個比你呀?

亞伯:我屋企大把,不知有幾多區議員送口罩比我哋啲老人家。

我:咁點解唔載呀?你唔載會好容易感染武漢肺炎㗎!

亞伯:我都幾十歲人啦!已經生無可戀,就係希望可以感染到武漢肺炎。

我:亞伯,你想自殺呀?

亞伯:我唔係想死,我只係想有個機會可以重振雄風,我已經好多年無同老婆行埋。但琴日我朋友傳比我一個消息,話好多武漢肺炎患者出院後竟然可以「復陽」,連政府衞生局高官也係咁講,所以我希望可以借助武漢武炎來「復陽」,比自己一點人生樂趣。你唔信睇吓呢個新聞呀!

我:⋯⋯⋯⋯ :baby_boy11_sleep:

圖片

3個讚

:rofl::rofl::rofl::rofl:

:rofl::joy:

So low b​:rofl::rofl::rofl:

個gag好爛吖:laughing::laughing::laughing:

1個讚

救命呀… :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

笑鬼死:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

笑屎:joy::joy:

笑死我 :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1個讚

:rofl::rofl:

:joy::joy:

2個讚

:joy::joy::joy::joy:

亞伯復陽,但老婆停經未呀?

勉強無幸福呀:sweat_smile:

1個讚

叫佢唔好咁激動,動作太激烈容易馬上風。

1個讚

搵娜娜咪得囉

咁可能會引發家庭慘案:expressionless:

冇所謂啦,佢生無可戀啦都

:rofl::rofl::rofl:

:rofl::rofl::rofl: