大家母親節點慶祝?

我會全家人一齊係屋企煮飯仔
但無準備禮物比媽咪:stuck_out_tongue:
不過細佬會去黃店買札花
(父母皆藍)

2個讚

會帶藍媽媽非正日去沒有文宣嘅黃店食餐飯

仲未諗:joy_cat:

應該無節目,食飯已經一早食咗