母親節會出街食嗎?
0 投票者
唔敢呀…今日又多五單 會叫外賣或早一日慶祝
大家族就算放寬至8人都唔夠…
在家聚餐, 減少外出用膳帶來既風險!
唔會,好驚會感染
放鬆少少 一個機會得唔得
約咗屋企聚餐
其實我日日都出街食, 返工會去食晏, 放假都總會至少有一餐出去食
只約媽媽飲茶
買外賣去阿媽屋企食
睇投票好似大部份人都唔出去食… 不過唔知係咪普遍人都係咁呢? 我訂位食飯好難訂呀!
外賣黃店