星期日會唔會聚餐?

母親節會出街食嗎?

  • 唔會
  • 諗下先

0 投票者

唔敢呀…今日又多五單
會叫外賣或早一日慶祝

大家族:sweat:就算放寬至8人都唔夠…

1個讚

在家聚餐, 減少外出用膳帶來既風險!

唔會,好驚會感染

放鬆少少 一個機會得唔得

約咗屋企聚餐

其實我日日都出街食, 返工會去食晏, 放假都總會至少有一餐出去食

只約媽媽飲茶

1個讚

買外賣去阿媽屋企食

睇投票好似大部份人都唔出去食… 不過唔知係咪普遍人都係咁呢? 我訂位食飯好難訂呀!

外賣黃店

1個讚