有冇人冇連登account,但會睇連登?
我
9個讚
我
有人轉貼我就睇
我…
不過加密咗個D內容睇唔到.唔開心~
2個讚
我! 🙋
報到
我都係
我係有睇,冇account
有acct,但好少留言,齋睇多
我 
我都係![]()
我都有睇 
我無 account, 齋睇!
我有睇,無account
無acct會睇少好多內容㗎,班衰仔有時會特登用加密message fake人
我都冇acc, 日日睇,有時睇到好肉緊都冇得留言
試過無論點都開唔到acc
3個讚
無a/c有人轉貼我會睇下
我 
真係有加密ka,
我仲以為佢哋玩嘢
有㗎,有d著數嘢唔會益人,就會特登加密。例如早排嘅買口罩post/近期嘅買switch post
2個讚