政府,建制為中央,咩嘢都做得出

之前入世未深睇HKTV選戰
當時仲覺得係咪咁黑暗…
事實就係咁黑暗

問題係做得出果班人

喺香港受教育喺香港大

內地人鬧香港、我唔會嬲、因為佢地由細到大就接收緊被過濾左的資訊、堅唔知、唔識。

但香港人、尤其係有能力果班97前驚唔產黨、自己同下一代搞曬移民班人、明知咁係出賣香港、但都照做、先最最可恥!

1個讚

污漕野就周圍都有既, 只係會唔會擺晒上檯面咁解je, 好明顯而家香港政府同中央已經唔理乜都擺晒出黎咁做

Diu​:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:偷人資料