

啱先出左獅鳥,之前亦有黑警起飛腳踢市民,暴力過尋晚屯門
我睇左一陣直播咋
成個商場好似俾狗包場咁
唱下歌又咁緊張
1個讚
叫佢返大陸啦⋯⋯好近
成班爛仔![]()
香港零售業寒冬咪要多得黑警
佢哋一入嚟,D鋪頭驚到即關門
https://lihkg.com/thread/2004715/page/1
黑警踢人條片一放上facebook就立即變unavailable了
每區都比popo包場