除咗乞兒格之外, 我唔識點形容佢

除咗乞兒格之外, 我唔識點形容佢

任食??
係醫護免費?
yes
呢間黃店提供醫護免費優惠
點知有個人(據聞係低至森嘅fans)帶埋另外兩個人去狂食
最後當然一個仙都冇俾就拍拍籮友
咁都吹佢唔漲嘅
打開門做生意,乜人都有
藍人都鐘意貪小便宜, 只要有著數, 乜都做
我真係見過好多d Nancy 醫護特別喜愛R著數。
藍屍真係賤種
咁食呢間黃店,一定係賤格藍人
咁樣形容得唔得?
兒子生性病母倍感"欣慰".
應該要通知店主以免濫用
唔應該畀醫護優惠啦真心
真係有良心嘅醫護都知生意難做唔想黃店蝕,結果會用優惠嘅都係啲藍絲醫護
講緊係手足受傷可能佢會篤灰
有通知呀
據聞好多黃嘅醫護都有同店主講
其實醫護本身都有$,情願優惠俾學生
不過依D人甘cheap好難避免
這間店子叫什麼名字, 我會去幫親和跟老板解釋, 不用給DISCOUNT, 其實好多醫護係BC, 大約一半醫護系黃, 另一半是藍的, 為什麼我這樣斷然呢?因為我是在醫護罷工期間, 到各公立醫院派白絲帶的一名義工, 有些醫護會叫你加油, 並戴上白絲帶, 有些是用對你很鄙視的眼光望住你, 用手拒絕白絲帶, 好多醫護都怕無左份工, 怕完約無左果批花紅, 而選擇不擺工, 而且我聽一位k.o.l. 講有一位公立醫院嘅骨科醫生, 如果有抗爭者( BC口中嘅暴徒) 入醫院, 佢會扭斷抗爭者既骨, 不知道公立醫院的哪位醫生, 請有jm知道呢位無良醫生的名字, 請把他公開? 聽過唔記得!
銅鑼灣駱克道491-499號京都廣場9樓"不串不散"
同港共政府一樣 厚顏無恥
三個都係cheap精,應該收番另外兩個人既錢
這間店子叫什麼名字, 我會去幫親和跟老板解釋, 不用給DISCOUNT, 其實好多醫護係BC, 大約一半醫護系黃, 另一半是藍的, 為什麼我這樣斷然呢?因為我是在醫護罷工期間, 到各公立醫院派白絲帶的一名義工, 有些醫護會叫你加油, 並戴上白絲帶, 有些是用對你很鄙視的眼光望住你, 用手拒絕白絲帶, 好多醫護都怕無左份工, 怕完約無左果批花紅, 而選擇不擺工, 而且我聽一位k.o.l. 講有一位公立醫院嘅骨科醫生, 如果有抗爭者( BC口中嘅暴徒) 入醫院, 佢會扭斷抗爭者既骨, 不知道公立醫院的哪位醫生, 請有jm知道呢位無良醫生的名字, 請把他公開? 聽過唔記得!
咁陰質既嘢都做得出,睇怕佢以後啲仔都係一生出黎殘廢的了。