有人轉錢比我,但又手痕,將收錢人果個位寫我個電話號碼,我個號碼無登記轉數快,攪到收唔到。咁我唯有而家登記返。登記咗,但又睇唔到入賬
我而家應該點做?

以我所知
如果佢轉錢比你嗰時,你無轉數快
嗰時係會轉錢不成功架喎
佢應該會收到msg話呢個電話無登記轉數快
(有錯請指正)
2個讚
你啱!因為原來係我手痕!原來我唔知點解會設定咗,不過係另一個不常用嘅戶口
咁喺嗰個不常用戶口應該會見到單入數?
因為不常用,所以根本唔記得佢有轉數快。我以為自己無就走去設定,設定時就話我已喺果個户口有,我先知,然後先入去睇
如果佢真係用左轉數快入比你,佢一定有個record可以gap 比你。另外當然你最好自己再double check ! 我自己set 轉數快,銀行戶口我會加埋email,每次收到錢有人轉比我,都會有email同時 通知
1個讚