新加坡蠃香港:2萬確診

今晚6點已超過二萬確診!

4個讚

等佢地之前仲寸香港人戴口罩

2個讚

平時外勞待遇慘過東突集中營,先有咁懸殊本地人外勞感染比例

5個讚

係啦,佢哋好似比佢哋自生自滅咁,但我又睇唔到好多新聞流出咁。

佢地係咪冇方法去SETTLE?

monkey see monkey do

3個讚

如果以人口比例計,新加坡可能係全球中招比率最高之一

過咗好耐啦喎

星洲 monkeys 一向對外勞十分刻薄,當外勞係奴隸:sweat:

1個讚

仲話香港人係白痴,亂咁搶糧,之後自己嘅國民都係做番同一樣嘢。

佢地成日話有外勞確診,同新加坡人無關

2個讚

Monkey see monkey do,好過佢地乜都唔do啦,外勞又會唔關佢地事,唔通外勞唔係新加坡省係異度空間 :baby_boy09_question:

外勞不是新加坡人心態 ,所以覺得新加坡無事

這個病毒高度傳染性,
:rofl:
原來去到 新加坡 之後就變種,
:rofl:
只係在外勞染到,傳唔到比本地人⋯⋯ Magic​:+1:

1個讚

我知道新加坡政府唔係人講咁好,好黑暗,但對外勞刻薄我就唔知

李顯龍成日出嚟鬧香港示威,佢知唔知就係香港示威先救咗香港

2個讚

冇錯,如果唔係有示威遊行,班大陸人唔嚟香港,香港可能晨早爆發武漢肺炎,隨時有幾千感染個案

4個讚

邊個講佢好咁趣致?

仲有如果唔係醫護迫政府封關,政府都唔會死死氣封多幾個關口
初初藍絲叫人唔好戴口罩費事中黃絲計,話武漢肺炎係黃絲吹大咗,真係無腦至極

2個讚

無關,但響佢境內呢?!