今晚6點已超過二萬確診!
4個讚
等佢地之前仲寸香港人戴口罩
2個讚
平時外勞待遇慘過東突集中營,先有咁懸殊本地人外勞感染比例
5個讚
係啦,佢哋好似比佢哋自生自滅咁,但我又睇唔到好多新聞流出咁。
佢地係咪冇方法去SETTLE?
monkey see monkey do
3個讚
如果以人口比例計,新加坡可能係全球中招比率最高之一
過咗好耐啦喎
星洲 monkeys 一向對外勞十分刻薄,當外勞係奴隸
1個讚
仲話香港人係白痴,亂咁搶糧,之後自己嘅國民都係做番同一樣嘢。
佢地成日話有外勞確診,同新加坡人無關
2個讚
Monkey see monkey do,好過佢地乜都唔do啦,外勞又會唔關佢地事,唔通外勞唔係新加坡省係異度空間 
外勞不是新加坡人心態 ,所以覺得新加坡無事
這個病毒高度傳染性,

原來去到 新加坡 之後就變種,

只係在外勞染到,傳唔到比本地人⋯⋯ Magic
1個讚
我知道新加坡政府唔係人講咁好,好黑暗,但對外勞刻薄我就唔知
李顯龍成日出嚟鬧香港示威,佢知唔知就係香港示威先救咗香港
2個讚
冇錯,如果唔係有示威遊行,班大陸人唔嚟香港,香港可能晨早爆發武漢肺炎,隨時有幾千感染個案
4個讚
邊個講佢好咁趣致?
仲有如果唔係醫護迫政府封關,政府都唔會死死氣封多幾個關口
初初藍絲叫人唔好戴口罩費事中黃絲計,話武漢肺炎係黃絲吹大咗,真係無腦至極
2個讚
無關,但響佢境內呢?!