講下有咩正貨返
今日見到,韓國熱狗腸包
想知幾時有韓國凍烏冬
講下有咩正貨返
今日見到,韓國熱狗腸包
想知幾時有韓國凍烏冬
昨天見有加拿大無激素1磅裝雞中翼, 折左$35.4, 買左但未試
想知幾時有嗰隻男氣芥末牛肉薯片
好好食個芥末好辣好刺激
Bobo 魚蛋
米線
急凍鳥冬
米
軟牛油
759花生
用焗爐氣炸鍋或者煎都得
我都鍾意食,但真係好耐無見
我放焗爐,方便又好食![]()
我叮佢咋,都okay. 不過要小心燙口
會![]()
剛剛買左芝士味最後一包
如果見到日請酵母話我知吖 thanks
請問邊隻鳥東 可凍食 定還是隻隻都得 謝謝
北海道帶子$310兩包抵唔抵
前幾日終於買到原味熱狗腸包,仲未試,想問焗爐要整幾耐?
等緊出糯米雞,同埋Pizza都唔錯
我200度15分鐘
Ham, pork rib
該主題在創建3天后自動關閉。不再允許添加新回覆。