759 報料區

講下有咩正貨返

今日見到,韓國熱狗腸包:yum:

想知幾時有韓國凍烏冬

3個讚

昨天見有加拿大無激素1磅裝雞中翼, 折左$35.4, 買左但未試

想知幾時有嗰隻男氣芥末牛肉薯片 :baby_girl05_idea:好好食個芥末好辣好刺激:see_no_evil:

Bobo 魚蛋

米線

急凍鳥冬

軟牛油

759花生

用焗爐氣炸鍋或者煎都得

1個讚

我都鍾意食,但真係好耐無見

我放焗爐,方便又好食:heart_eyes:

我叮佢咋,都okay. 不過要小心燙口

:rofl:
剛剛買左芝士味最後一包

1個讚

如果見到日請酵母話我知吖 thanks

請問邊隻鳥東 可凍食 定還是隻隻都得 謝謝

北海道帶子$310兩包抵唔抵:face_with_monocle:

前幾日終於買到原味熱狗腸包,仲未試,想問焗爐要整幾耐?

等緊出糯米雞,同埋Pizza都唔錯

我200度15分鐘

之前試過呢個, 好味呀! 希望會返貨

1個讚

Ham, pork rib

該主題在創建3天后自動關閉。不再允許添加新回覆。