https://lihkg.com/thread/2003952/page/1?post=1
原來又係利益輸送
呢個正苦除左好事之外乜都做哂 衰過大6。
嘥晒市民啲血汗錢
又用我哋錢去買垃圾番來
一早估到
所以唔招標
邊會咁好死唔搶錢ah, 而家阿爺咁需要錢