話說我女今年K2,因為疫情關係都好耐冇返學啦。距學校之前都線上教學,都只係叫睇下嘉芙姐姐,耐唔耐叫家長去學校攞D功課紙返黎做,攞左D書叫家長預習下。本身屋企湊住個8個月B,家務湊b都兩頭煙,自己都毫冇頭緒唔知點教,唯有日日叫距寫下字,睇下嘉芙姐姐。以為涯下好快復課,但今個學期唔使返,真係好矛盾,確實唔返學都好既始終都係細,但湊住兩個真係好忟憎。大既又唔自覺,仲要抱住個細既睇住距做功課。人都癲。而且停左學,課程都要靠自己教,直接就升k3又擔心跟唔上,見其他家長好似教得比自己好,又想谷下自己個女。但又唔知點谷。
唉,心情down down ,有時真係忍唔住想喊,
k2家長+1
仲要下學期一開學就要揀小學, 原本有的OPEN DAY都無左, 依家個心有d唔知點. 而且始終返學學習上係好d.
不過都同意小朋友細, 係學校會有風險.
我問過學校9月開課會唔會再跟下啲miss左嘅課程, 佢哋話擺曬上網, 叫家庭同小朋友自己睇
我由頭到尾都無跟過佢啲網上課程, 只係間唔中帶佢出去上下堂, 再教下佢啲生活常識就算…唉, 邊跟得咁多野~
唔好同人比較,唔好諗住"谷"佢,可以從生活中教小朋友知識同常識 
1個讚
K2家長+2
距離九月開學, 仲有4個月, 都唔知點過。
唔洗返學, 固然係安心好多!
而家每日收工回家, 都同佢睇下學校既影片, 同做下功課。只昐望暑假疫情完結, 再安排興趣班比小朋友。
明白嗰種壓力,有啲ftm 朋友真係可以日日安排時間自己教,追進度之餘仲有教多啲野,相反自己唔係咁多時間,覺得追進度都好吃力,不過無計,或者等遲啲放暑假,人地抖先再追返
講真
谷開嗰d點都唔會抖![]()
疫情下d私補都排到滿…
利申:唔係我
做咩迫我面對現實![]()
![]()
![]()
所以算啦,追唔到返學再追![]()
2個讚
K2家長+3
唔返學係最好,始終仲細,另外學校定時會派功課,我自己亦會出去買d練習做下,主要係想寫多d字,因為K3聽聞開始寫d較難既詞語了
揀學校又係問題,無晒open day,唯有自己做下功課睇下點揀啦
我兩個仔,一個K1一個K2,感覺無乜野,係學少左野,但佢地可以發下夢,都係好事,人生好少咁既機會。
我少少都無教,由佢。
1個讚