轉自連登
https://lihkg.com/thread/2003611/page/1
大家自己判斷
轉自連登
https://lihkg.com/thread/2003611/page/1
大家自己判斷
唔會登記, 明明有曬我地資料, 仲要登記?!
口罩已經自己搞掂,要佢果啲來做乜
如果, 1個月後可以去郵局親身拎, 咁點解我要去登記?
我先唔講有無陰謀論…
佢個網站有D HEA… 保安SETTING如何? 仲HEA過賣口罩既網站呀. 而且我地政府成日唔見系統 D DATA 咁我點信佢.
登記拎口罩要輸入:, 手提電話號碼, ID CARD, 出生日期, 地址… 其實拎住呢D 資料, 要HACK入E-BANKING都應該唔難…
所以, 我屋企既藍人全部都話要拎CU MASK, 但我叫佢地1個月後去郵局拎, 我唔會幫佢地網上登記
拎個口罩都要咁多個人資料,有古怪囉。
我都唔會登記,要布口罩,不如用3M
見議正苦派剩 送比街道清潔工人或基層
佢古惑時我地要諗下對策,除左唔登記,可唔可以填藍屍親戚地址,搞亂佢個如意算盤