尋晚發咗個惡夢😂

夢見去旅行但留曬全部首飾係酒店房無拎走,講緊係包括埋求婚戒指同所有有紀念價值嘅手飾

真係一個惡夢:sweat_smile:

好彩跟住鬧鐘響,先可以離開呢個惡夢

1個讚

:grin::grin::grin:

我現實中真係留低咗首飾係酒店。好彩係喺沖繩嘅度假酒店,後尾佢哋專登送出那霸俾我。

太lucky啦:clap:t2:

我發過個惡夢一晚死左六次:joy::joy:重要有前幾次嘅記憶,記得自己死緊第幾次 :baby_girl12_tehe:

So pity

OMG
應該瞓完仲個頭係好攰:joy:

好彩係發夢:rofl:

1個讚

我都留低兩件買比我外甥女嘅bb衫喺日本酒店,好彩酒店職員都肯寄番比我,不過要比番郵費 :sweat_smile:

我尋晚發夢重回理大現場,喊死我

日有所思 夜有所夢

我都經常發夢外地旅行乜都無準備,錢都未兌換酒店都未book,戇居居係陌生既國家搵野食 :sweat_smile:

我琴晚發夢同老公鬧交,佢將張結婚證書扔咗落垃圾桶

大家尋晚d夢都好令人傷心喎:sweat_smile: