最近回覆人有d問題想請教下

我用手機版的,我按了右下方個箭咀去回覆某個會員的留言,但回覆後右上方並沒有顯示我回覆了該會員的頭像:sweat:搞到發言好似同主題冇咩關係,成個傻婆咁。

你可以引用
Highlight想回覆某會員的留言,之後會出現「引用」

我識引用功能
但我係想唔引用,而係想直接回覆該會員
之前就咁按右下方個箭咀都ok, 最近唔得

Test

Test下先:slightly_smiling_face:

好似正常,㩒個頭像可以去得返回覆嘅留言,你再試下。

我依家試下回覆#6 hoshi先

唔知點解唔得哩

係咪都一樣揀嗰一個留言右下角灰色箭嘴?每一層留言都有一個。如果都唔得,或者PM管理員問下,或者試下最傳統嘅方法,重新登入一次:joy:

係呀。每層留言都有既箭咀
我岩岩登出左了,試多次先

:joy:都係唔得。。。搞到我唔想玩BD

瞓醒先算, 或者聽日試下入Web版睇下有無問題:pleading_face:

用呢個icon得唔得?唔知係咪你想要既野

試下你講既icon先:blush:

呢個係引用,仲未得
我早幾日都仲可以直接回覆特定會員既留言
呢2日就唔得

試吓得唔得

呢個係用手機send既,你再試吓

試下得唔得先?

好似都係唔得啊
都冇顯示我回覆左toto8

test