果位醫師果陣被叫雞 (大家知點解嫁啦)
好在已經成功返左香港
收集口罩活動就完左
不過佢地有實體醫館 係荔枝角 佢地普通病人都會睇 而且診金仲好平
呢個口罩,何柏良話N0甘多種情況都唔用得。又鬼0甘多禁忌,難打理。我覺得唔好害人啦。
thanks!
其實好多香港人都做左好多野 就好似最近咁 而家夏天 好多時熱到都唔想出街 就有d 地區外賣 可以幫你買黃店 然後送到你手上
幫襯黃店之餘又可以俾機會小朋友有收入
我琴日試過 營運初期 係就係有少少 亂 但係係可以體諒 我自己就幾滿意下次都會再試
快啲幫佢地賣下廣告啦。其實係我想知下…
自己都唔用或者明知防唔到病毒嘅口罩,我就唔會想捐比人哋國家,免得鬧出好似大陸貨去到外國被人棄用呢啲笑話,維持返香港呢個brand
快啲幫佢地賣下廣告啦。其實係我想知下…
唔同區都有唔同服務范圍同唔同既合作黃店,佢地叫外賣既方法都會有唔同…
佢地會有menu 然後會有指定既方法落單, 而家好幾個區都有嫁啦…有d就有facebook 有d 就有ig.
仲有唔同名添:
觀塘 (我係外賣仔),
西環 (速弟),
中上環 (HoKoGuide),
天水圍 (元天水圍外賣仔),
屯門 (MamaEat),
元朗 (Brobro Delivery),
大埔 (林大康大埔外賣圈),
葵涌 (Wannayell),
荃灣 (荃灣外賣仔)
good idea!
我成日話政府亂駛我d錢,有得攞,我係登記咗去攞,但問心,未必會用,但如果叫我捐出嚟,的確有意義,或者寄去俾海外親友都好
thz,而家add 先。
外國會化驗所收到的口罩, 到時看看會否退回給特衰政府
大家要周圍廣傳,要求所有popo執勤及政府高官出席任何活動時記緊一定要環保啲,戴銅芯可重用口罩,唔好再戴一次性口罩啊
贊成全部留俾popo同高官用, 佢地咁高尚情操先啱用, 已有測試洗一次已失20%功效, 且要成半粒鐘先可清洗乾淨, 因唔可捽同擦嘅, 所以唔建議俾長者用, 無用兼洗死佢地