捐贈政府口罩

呢個口罩好似只係level 1,我吾介意捐出去,反正自己一定吾會用

1個讚

依個提意好好啊, 大大力支持, 本身都無打算用, 好過浪費佢

1個讚

我諗住拎俾工人姐姐寄返家鄉

3個讚

唔知有呢個眾籌添:sweat_smile:未聽過忠醫,係咩嚟?

呢個方法very good!

己所不欲 勿施於人
捐啲垃圾俾人會唔會唔係咁好?

2個讚

以前叫國難忠醫, 係一個醫療既團體, 係上年由最少兩個中醫師創辦, 一路都義診好多小朋友,又用高人工請小朋友包藥同免費派藥,(調理濃霧散有無聽過?)就係佢地既出品… 早幾個月佢地仲有個創辦人係大陸俾人捉左.果陣新聞都有報既呢,係武漢肺炎出現初期…咪好多人都買唔到口罩既…佢仲派過口罩又有攪義賣口罩,仲有免費派藥防武肺… 做左好多野嫁…

2個讚

捐去那兒?

唔好,因為隻野講明老人家同高危唔啱帶

有聽朋友講過,點捐?

呢樣說一定教育者呢個係平時出街用,好過佢地一個外科口罩不斷重用…

忠醫上次個收集口罩活動已經完左啦… 果次佢地係係光榮到借地方收集既… 兩日活動收集到3萬個,都算係一個幾好既成績…不過會唔會再攪我就真係唔知啦…
佢地係有實體診所既… 可以上去睇中醫調理下身體,佢地會用家長既診金黎支援義診…有興趣可以留意下佢地既tg.

我比較少上tg.如果有消息可以係度發放嗎?

唔洗太擔心,無返工長者日日聯群結隊四圍攞免費口罩

都係比多個選擇大家同時你要唔要正苦都已經幫你洗左,咁不如比有需要既長者而且天氣要佢地咁樣排隊都辛苦!

可以呀

thanks!

K KWONG已準備狂x QU MASK
的確,己所不欲,勿施於人

:scream::scream:點解唔啱嘅,可唔可以講詳細少少呀:pray:t2::pray:t2:

調理濃霧散個名好攪笑:joy: 第一次聽

知道有位醫師喺大陸俾人拉咗,唔知而家點呢?
香港電台好似訪問過義診醫師,原來佢地仲做咗咁多野,好有心,個眾籌完咗未?