呢個口罩好似只係level 1,我吾介意捐出去,反正自己一定吾會用
1個讚
依個提意好好啊, 大大力支持, 本身都無打算用, 好過浪費佢
1個讚
我諗住拎俾工人姐姐寄返家鄉
3個讚
唔知有呢個眾籌添
未聽過忠醫,係咩嚟?
呢個方法very good!
己所不欲 勿施於人
捐啲垃圾俾人會唔會唔係咁好?
2個讚
以前叫國難忠醫, 係一個醫療既團體, 係上年由最少兩個中醫師創辦, 一路都義診好多小朋友,又用高人工請小朋友包藥同免費派藥,(調理濃霧散有無聽過?)就係佢地既出品… 早幾個月佢地仲有個創辦人係大陸俾人捉左.果陣新聞都有報既呢,係武漢肺炎出現初期…咪好多人都買唔到口罩既…佢仲派過口罩又有攪義賣口罩,仲有免費派藥防武肺… 做左好多野嫁…
2個讚
捐去那兒?
唔好,因為隻野講明老人家同高危唔啱帶
有聽朋友講過,點捐?
呢樣說一定教育者呢個係平時出街用,好過佢地一個外科口罩不斷重用…
忠醫上次個收集口罩活動已經完左啦… 果次佢地係係光榮到借地方收集既… 兩日活動收集到3萬個,都算係一個幾好既成績…不過會唔會再攪我就真係唔知啦…
佢地係有實體診所既… 可以上去睇中醫調理下身體,佢地會用家長既診金黎支援義診…有興趣可以留意下佢地既tg.
我比較少上tg.如果有消息可以係度發放嗎?
唔洗太擔心,無返工長者日日聯群結隊四圍攞免費口罩
都係比多個選擇大家同時你要唔要正苦都已經幫你洗左,咁不如比有需要既長者而且天氣要佢地咁樣排隊都辛苦!
可以呀
thanks!
K KWONG已準備狂x QU MASK
的確,己所不欲,勿施於人
![]()
點解唔啱嘅,可唔可以講詳細少少呀![]()
![]()
調理濃霧散個名好攪笑
第一次聽
知道有位醫師喺大陸俾人拉咗,唔知而家點呢?
香港電台好似訪問過義診醫師,原來佢地仲做咗咁多野,好有心,個眾籌完咗未?