我會去,呢段時間真係好壓抑,唯有做好個人衞生,你哋呢?
會,等左好耐 
1個讚
已經book咗
其實本地已經零感染,回復正常生活也應該
2個讚
會
1個讚
一定會去,
悶左好耐了!
1個讚
會,book左黃店做按摩
1個讚
會!拿拿林去睇場戲先~
1個讚
會啊,肩頸攰,而且懷疑有啲骨錯位,想去整整。
1個讚
facial 今年已經冇去,我估遲dd先
有推介?
我last 一次係一月做,而家心大心細,不過以我咁細膽應該都會等一陣先
口罩位好多黑頭, 好dirty, 好想去做facial.
係呀,焗到出曬粒粒、又多油,真係頂唔順
邊間?
因為都冇去咁耐,唔差在等多陣,等到口罩都唔駛帶先
1個讚
我而家會響公司洗多次面,再用爽膚水抹多下咁
但你返工會唔會全日戴口罩?
會呀
想去做按摩
1個讚
食嘢冇帶
1個讚
1個讚
