星期五重開健身中心、美容院、按摩中心,你哋仲會唔會去?

我會去,呢段時間真係好壓抑,唯有做好個人衞生,你哋呢?

會,等左好耐 :baby_girl12_tehe:

1個讚

已經book咗
其實本地已經零感染,回復正常生活也應該

2個讚

1個讚

一定會去,

悶左好耐了!

1個讚

會,book左黃店做按摩

1個讚

會!拿拿林去睇場戲先~

1個讚

會啊,肩頸攰,而且懷疑有啲骨錯位,想去整整。

1個讚

facial 今年已經冇去,我估遲dd先

有推介?

我last 一次係一月做,而家心大心細,不過以我咁細膽應該都會等一陣先

口罩位好多黑頭, 好dirty, 好想去做facial.

係呀,焗到出曬粒粒、又多油,真係頂唔順

邊間?

因為都冇去咁耐,唔差在等多陣,等到口罩都唔駛帶先

1個讚

我而家會響公司洗多次面,再用爽膚水抹多下咁

但你返工會唔會全日戴口罩?

會呀
想去做按摩

1個讚

食嘢冇帶

1個讚

可以睇下,原來好多黃按摩店介紹(非廣告)

又可以睇呢個page

https://charleywong.giffon.io/search/按摩

我自己去呢間,有按摩、有美容:arrow_down:

1個讚