今日帶重用口罩,送果款


布的?
可重用
1個讚
除咗粗口,無嘢想講。
4個讚
阿婆胸圍
2個讚
咁核突
做廣告![]()
原來叫"CU mask", CU=copper
1個讚
白色仲核突d
有D 似

我唔會申領,真係多謝哂

1個讚
數住佢有冇戴夠60次
1個讚
宜家先話派 

死左九世
1個讚
太靚啦~~~
放係屋企珍藏…
咁大個口罩
⋯⋯
冇咁大面子,你唔好戴咁大個口罩喎⋯⋯
6月底?
到時佢死得未?
1個讚
真係好似奶罩 
爭啲喱士,車返條喱士花邊就似十足⋯⋯
見到佢對鬼鼠眼就憎,冇留意口罩㖭!
呢個口罩都唔知堅唔堅, 大陸專利嘅