直播,個個帶新款口罩

今日帶重用口罩,送果款:thinking::thinking:20200505_150543

布的?

可重用

1個讚

除咗粗口,無嘢想講。

4個讚

阿婆胸圍

2個讚

咁核突

做廣告:rofl:

原來叫"CU mask", CU=copper

1個讚

白色仲核突d

有D 似:rofl::rofl:

我唔會申領,真係多謝哂:see_no_evil::see_no_evil:

1個讚

數住佢有冇戴夠60次

1個讚

宜家先話派 :expressionless::expressionless::expressionless: 死左九世

1個讚

太靚啦~~~
放係屋企珍藏…

咁大個口罩:mask:⋯⋯

冇咁大面子,你唔好戴咁大個口罩喎⋯⋯:rofl:

6月底?
到時佢死得未?

1個讚

真係好似奶罩 :baby_girl06_shock:

爭啲喱士,車返條喱士花邊就似十足⋯⋯

見到佢對鬼鼠眼就憎,冇留意口罩㖭!

呢個口罩都唔知堅唔堅, 大陸專利嘅