PK都叫型,er er sir 比心心眼,不如話王祖藍係型男啦
做人冇良知唔緊要,有返基本審美眼光丫唔該
我諗嗰班師奶應該同鼠王芬、私煙BB差唔多樣,怪唔之得捧Bob 嫂啦
PK都叫型,er er sir 比心心眼,不如話王祖藍係型男啦
做人冇良知唔緊要,有返基本審美眼光丫唔該
我諗嗰班師奶應該同鼠王芬、私煙BB差唔多樣,怪唔之得捧Bob 嫂啦
可能佢哋望住陶輝當 Tom Cruise
你知佢地鐘意馬蹄露架
我係黃都唔會話梁家傑靚仔啦
er er sir 講嘢我以為佢有 SEN,班大媽心心眼我笑到癲
靚到爆呀,李嘉欣級數
非常認同!er er sir 都話靚仔,真係好嘔心!我心諗使唔使擦鞋擦到賴埋鞋底呀,一係就花痴得好嚴重!
型? 
吓?!