係理大生研發,但防唔到病毒

以前細個聽大人話只要一日唔死都有新聞
今日我算是認同了,只要有鄰國在,永 遠有大開眼界的機會
搶人成果,好中國風格
唔會肉酸得過註冊瑞德西韋
唔意外了。
同大陸無關係,我反而唔信。
被專利
有何出奇,數字特首s,專業輸出技術返大陸
牆國最鐘意搶嘢,成班都係賊。
中國申請左專利 遲下先可以幫中國買 幫佢回血
依家先黎話派重用口罩,根本就係有市民錢益自己友。
理大生好勁,可惜政府無支援
攞人研發好光采咩
好似係因為香港冇俾錢佢哋做研究,大陸肯,所以要俾佢哋註冊
係咪林病戴緊?
近十年都係香港D大學研發後,比大陸註冊專利。
昂貴嘅研究費用咪就係香港政府俾晒,廉價賣出專利權比大陸。
個創科局根本就廢嘛, 香港學生幾叻都唔俾錢支持, 點有發展
創科局係將的$派比自己友. 否則點會用左幾百萬資助一個八段錦apps (dowload 人數為56人)! ![]()
是但啦,
嗰個只係奶罩。
現在只識搵香港人著數