政府布口罩已被中國申請專利

係理大生研發,但防唔到病毒

圖片

https://lihkg.com/thread/2000847/page/1

以前細個聽大人話只要一日唔死都有新聞

今日我算是認同了,只要有鄰國在,永 遠有大開眼界的機會:joy:

1個讚

搶人成果,好中國風格

2個讚

唔會肉酸得過註冊瑞德西韋

6個讚

唔意外了。
同大陸無關係,我反而唔信。

2個讚

被專利

有何出奇,數字特首s,專業輸出技術返大陸

牆國最鐘意搶嘢,成班都係賊。

2個讚

中國申請左專利 遲下先可以幫中國買 幫佢回血

1個讚

如果唔係邊有咁好死話派口罩, 咪又係用返我地交既稅去買

依家先黎話派重用口罩,根本就係有市民錢益自己友。

1個讚

理大生好勁,可惜政府無支援

攞人研發好光采咩

好似係因為香港冇俾錢佢哋做研究,大陸肯,所以要俾佢哋註冊

係咪林病戴緊?

近十年都係香港D大學研發後,比大陸註冊專利。
昂貴嘅研究費用咪就係香港政府俾晒,廉價賣出專利權比大陸。

個創科局根本就廢嘛, 香港學生幾叻都唔俾錢支持, 點有發展

創科局係將的$派比自己友. 否則點會用左幾百萬資助一個八段錦apps (dowload 人數為56人)! :smirk:

是但啦,
嗰個只係奶罩。

現在只識搵香港人著數