咁...點?

陳茂波:經濟陷入深度衰退

點寫波叔唔多謝武漢肺炎嘅?

唔單止香港,全球經濟衰退都係關武漢肺炎事

依家偉大的祖國就叻叻豬啦,供應口罩比全世界喎

我地要solution…我唔駛佢講fact 比我地知

sorry
佢地連fact都講唔到出黎(武漢肺炎)
點可能有solution

一早已經睇化,唔會expect個政府有任何建樹

香港人自己自強:muscle:t3:

1個讚

多謝波叔提醒,我會集中資源support黃色經濟圈,一齊渡過難關

4個讚

冇。波波一向係咁,講左個situation就算,香港人自然會自己執生。

波波一世夠運:+1:t2::rofl: