邊啲趁香港亂仲想收緊香港自由想我哋死
邊啲人睇住香港人通宵排口罩仲講風涼話,有口罩都送上去,又唔封關放人落嚟,中傷抗議為醫療體系出聲嘅醫護
邊啲商人為香港蝕本生意都做,例如誠哥、維基
邊啲趁香港亂仲想收緊香港自由想我哋死
邊啲人睇住香港人通宵排口罩仲講風涼話,有口罩都送上去,又唔封關放人落嚟,中傷抗議為醫療體系出聲嘅醫護
邊啲商人為香港蝕本生意都做,例如誠哥、維基
好認同,見盡啲牛鬼蛇神點賣港求榮
以前都知架啦,係唔知賤格可以去到幾盡啫
希望睇得清既人係佔大多數就好
俾啲信心,喺長年累月下被指責飲東江水都唔飲水思源及聽埋啲唔是中央照顧香港已死了這類言論,唔多唔少都有反感既
到今時今日都唔知CSI口罩點解可以穿州過省
有班親中擦鞋商人喺香港人排長龍買口罩既時侯將大批口罩送俾大陸
林鄭而家先話派口罩,派得黎都冬天
唔係今次,我真係唔知有csi口罩。
全香港市民為口罩四處頻撲嘅時候,
香港特首話:政府無口罩供應比市民,
澳門特首話:澳門禁止口罩賣買,只可以政府賣口罩,澳門居民可以用八毫子一個價錢,每格十天,可以買到十個。
唉
見到D人為口罩點醜態盡露
話派錢派到而家連申請方法都唔見
如果啲基層市民等佢開飯真係餓死咗幾廿世都未收到
但又好多基層都係藍,真心諗唔明 ![]()
明喎
無受過要「自己思考」呢類教育
用黎擋風
唔會諗得明