$1500/個口罩,你會買嗎?

香港人應該夠罩用,「需要」層次滿足了,有人追求顏色/花款。

圖片

No
千五蚊夠我一個月lunch

買奶粉唔好?痴線

$150@ 冇需要囉

好想知有冇人買

日日1500 ? 扎鐵有1800​:joy:都唔會買

:rofl:喱士紋口罩

比咁貴買情願買山本耀司口罩
好似都係七百幾

一盒都覺得貴:joy:

帶左係咪百毒不侵?

無再跟進個post,好似話曾經有人買,個買家就出post搵水魚