香港人應該夠罩用,「需要」層次滿足了,有人追求顏色/花款。
No 千五蚊夠我一個月lunch
買奶粉唔好?痴線
$150@ 冇需要囉
好想知有冇人買
日日1500 ? 扎鐵有1800都唔會買
喱士紋口罩
比咁貴買情願買山本耀司口罩 好似都係七百幾
一盒都覺得貴
帶左係咪百毒不侵?
無再跟進個post,好似話曾經有人買,個買家就出post搵水魚