21歲仔暴動罪成

大家要繼續買黃店呀

1個讚

唉,佢原本可以開開心心享受青春:sob:我地除左繼續抗爭無野可以幫到佢,希望公義早日來臨

3個讚

:baby_girl08_think:

香港人已無路可退,大家要堅持到底:muscle:t2::muscle:t2:

2個讚

繼續買黃店, 無論抗爭係點, 我地都要等佢地出黎既時候, 用黃色經濟圈, 養佢地

4個讚

心痛, 佢pg前一定受好大壓力

希望佢出得來,香港人可以幫到佢繼續人生路

呢場運動,喚醒咗好多港豬(包括我)
但係亦犧牲咗好多年輕人:sob::sob::sob::sob:

1個讚

執法不公

成個運動拉左幾多個抗爭者?

但警察、一個都冇拉、一個都冇受到指控!

心痛,希望刑期不會太長,衷心祝福他

1個讚

希望遇到個fair judge, 1/3 折扣外格外開恩

除咗心痛, 就只有繼續支持黃店同做文宣…

1個讚

心痛! 大好青年:cry:

1個讚

我都係,好心痛!