佢地人工水平係咪4-5000?定已經多過以前好多?
大家買左糭卷未?
大陸d樓其實好多死城
我估內陸冇啦,否則駛乜出廣東打工
講得好
呢句我都試過從扮中立嘅藍屍口中聽過,wtf
重要死城得來好貴.
遠遠少個d內陸, 得兩三千蚊. d樓就賣百幾二百萬, 重要唔係係市中心
咁生活都唔會好富裕啦
衰d講係香港做份清潔都過萬
憑d咩成日睇香港唔起
上海同廣州的清潔, 洗碗工得 $3xxx
好難生活
其實好多藍絲,藍色經濟圈其實 實力雄厚架!
上海同廣州生活水平都高,$3xxx生存都好困難。係咪人工包埋食住㗎⋯
可能包掛, 因為好多人住的地方連煮食工具都冇. 如果要餐餐自己買包食, 咁好慘.
但even 包左食宿, $3xxx 幾係上海同廣州都只能過好低下的生活
1個讚
全民小康咪又係一個大話,就好似講武肺唔會人傳人咁,由佢講飽佢,講大話係佢地個生活模式。
但做清潔都租唔起劏房
舊同事話自己係中立,但會出post 話後生係曱甴,咁有幾中立




舊同事話自己係中立,但會出post 話後生係曱甴,咁有幾中立
我有舊同學都係咁
平時話自己中立
但fb出post話俾火燒阿叔好慘
結果俾中同圍
我地好多同學都唔明
明明大家都80後土生土長香港人
接受嘅教育一樣
都會咁
soyummy:
舊同事話自己係中立,但會出post 話後生係曱甴,咁有幾中立
我有舊同學都係咁
平時話自己中立
但fb出post話俾火燒阿叔好慘
結果俾中同圍我地好多同學都唔明
明明大家都80後土生土長香港人
接受嘅教育一樣
都會咁
我都有個中同,佢小學大學都同我一間學校,佢响中學嘅學校群組出post鬧示威者(引用咗機場嗰次話打個大陸記者),又話自己出街好驚,驚俾示威者打…跟住俾校友圍,鬧爆咗佢。我都唔明成長環境差唔多,但睇嘅野會咁唔一樣
機場個大陸仔,擺明挑機…
不過成日驚出街比人打嘅言論,聽過好幾次
