邊個真係窮?好快就會知

說得好

一定堅持支持黃色經濟圈

1個讚

繼續努力
小店要鼓勵

1個讚

仲有,我發現有些黃店,係可以係逆境之下開分店
反而藍大集團係摺埋D分店

3個讚

絕對要繼續拒絕藍店同紅店。
時間耐咗, 黃圈就會慢慢成熟壯大!
中共只可以打壓你選擇自由, 但佢打壓唔到你點洗錢!

3個讚

係, 不過我個人對D 藍既大集團既表態就要求高好多啦, 好似美心而家表態係咁2講句香港人加油我先唔會受囉.
我唔需要佢去到講5大訴求缺一不可咁勁, 但at least 要讉責警暴囉! 不過唔使諗呢D藍到咩咁既大集團一定唔敢講, 所以一定要美心收皮. 完

3個讚

大舖唔會講啦,3月先學人講醫護加油,超

我朋友話英國Starbucks 疫症一開始、醫護係可以拎free drinks , 但香港startsbucks 呢?

2個讚

free 條毛,而家攪到響外地飲starbucks 都要check底細

1個讚

所以政府要開關,無視疫情引中國人過來救藍店

1個讚

睇下點囉 #香港很危險

處咩分吖,開電單車撞人果個有得升職

係,盡量幫襯表態的,因為通常真黃先會表態,表態有風險。

中立仲少過藍:joy::rofl::rofl:

咩野都逆民意而行,我地唯有管好自己錢,幫襯同路人。

2個讚

呢件事正好展示"殺人放火金腰帶, 修橋補路無屍骸" … 都唔明咁都仲可以有人盲目撐警… :rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

成日話黃圈無錢,每次衆籌就黃圈秒速攪掂,每次有黃店告急就罰爆佢,事實擺在眼前。
每次有Blue c同我講邊夠美心鬥?人哋大集團blahhhh blahhhh blahhhh 好呀,睇吓點

3個讚

示威者犯法而受到法律制裁係尊守法治精神,但當權者如黑警犯法卻不受法律制裁係破壞法治,所以黑警對香港既破壞遠遠嚴重過示威者

3個讚

不能同意更多!

不嬲出事, 都係細店出事…黃圈仲可以叫下告急
藍店冇得叫, 執左都冇人知