說得好
一定堅持支持黃色經濟圈
繼續努力
小店要鼓勵
仲有,我發現有些黃店,係可以係逆境之下開分店
反而藍大集團係摺埋D分店
絕對要繼續拒絕藍店同紅店。
時間耐咗, 黃圈就會慢慢成熟壯大!
中共只可以打壓你選擇自由, 但佢打壓唔到你點洗錢!
係, 不過我個人對D 藍既大集團既表態就要求高好多啦, 好似美心而家表態係咁2講句香港人加油我先唔會受囉.
我唔需要佢去到講5大訴求缺一不可咁勁, 但at least 要讉責警暴囉! 不過唔使諗呢D藍到咩咁既大集團一定唔敢講, 所以一定要美心收皮. 完
大舖唔會講啦,3月先學人講醫護加油,超
我朋友話英國Starbucks 疫症一開始、醫護係可以拎free drinks , 但香港startsbucks 呢?
我朋友話英國Starbucks 疫症一開始、醫護係可以拎free drinks , 但香港startsbucks 呢?
free 條毛,而家攪到響外地飲starbucks 都要check底細
所以政府要開關,無視疫情引中國人過來救藍店
睇下點囉 #香港很危險
幾多警察被處分過
處咩分吖,開電單車撞人果個有得升職
而家個餅好大,我唔理佢係咪偽黃嘅
起碼表態已經有風險
係,盡量幫襯表態的,因為通常真黃先會表態,表態有風險。
藍仲扮中立,咁咪等自稱中立既幫襯
中立仲少過藍![]()
![]()
![]()
處咩分吖,開電單車撞人果個有得升職
咩野都逆民意而行,我地唯有管好自己錢,幫襯同路人。
呢件事正好展示"殺人放火金腰帶, 修橋補路無屍骸" … 都唔明咁都仲可以有人盲目撐警… 
















成日話黃圈無錢,每次衆籌就黃圈秒速攪掂,每次有黃店告急就罰爆佢,事實擺在眼前。
每次有Blue c同我講邊夠美心鬥?人哋大集團blahhhh blahhhh blahhhh 好呀,睇吓點
我睇法係
抗爭者當中係有犯法
但抗爭至今、拉咗幾多人但警方明顯係有犯錯、721打999冇人聽、拉閘、濫打濫暴、到今日、有幾多警察被處分過?
示威者犯法而受到法律制裁係尊守法治精神,但當權者如黑警犯法卻不受法律制裁係破壞法治,所以黑警對香港既破壞遠遠嚴重過示威者
示威者犯法而受到法律制裁係尊守法治精神,但當權者如黑警犯法卻不受法律制裁係破壞法治,所以黑警對香港既破壞遠遠嚴重過示威者
不能同意更多!
成日話黃圈無錢,每次衆籌就黃圈秒速攪掂,每次有黃店告急就罰爆佢,事實擺在眼前。
每次有Blue c同我講邊夠美心鬥?人哋大集團blahhhh blahhhh blahhhh 好呀,睇吓點
不嬲出事, 都係細店出事…黃圈仲可以叫下告急
藍店冇得叫, 執左都冇人知