自甘墮落

而家佢地惡晒,啲官又幫晒佢地,黑暗到咩咁,唔明啲藍絲仲撐黑警係咪心態,佢地啲仔女喺無法治既地方成長好咩
我諗佢地覺得無法治仲好,可以用錢買權益買著數買人命買…咩都得。
真心希望佢地第日好似大陸人咁,間屋俾人強拆啲野俾人掉晒出街,先知道遭受無理迫害既痛苦
打份工打到變過街老鼠,其實佢地有冇覺得羞恥?定因為冇技能冇長處又貪福利迫住要留低?
自甘墮落

而家佢地惡晒,啲官又幫晒佢地,黑暗到咩咁,唔明啲藍絲仲撐黑警係咪心態,佢地啲仔女喺無法治既地方成長好咩
我諗佢地覺得無法治仲好,可以用錢買權益買著數買人命買…咩都得。
真心希望佢地第日好似大陸人咁,間屋俾人強拆啲野俾人掉晒出街,先知道遭受無理迫害既痛苦
打份工打到變過街老鼠,其實佢地有冇覺得羞恥?定因為冇技能冇長處又貪福利迫住要留低?