我想搵返poyau, 佢好好人

希望佢會過嚟呢邊

1個讚

有冇pm佢?

你仲有冇bk account?過去搵佢

點好人法?

好有禮貌

啱pm咗

有JM叫過佢(唔係我),但佢無回覆,我覺得佢可能已經過咗嚟,只係我哋唔知邊個係佢。

佢好樂於助人,你有嘢唔明開帖問,佢會答你,仲好有禮貌

2個讚

全對

1個讚

同埋我覺得佢識好多野

1個讚