希望佢會過嚟呢邊
1個讚
有冇pm佢?
你仲有冇bk account?過去搵佢
點好人法?
好有禮貌
啱pm咗
有JM叫過佢(唔係我),但佢無回覆,我覺得佢可能已經過咗嚟,只係我哋唔知邊個係佢。
佢好樂於助人,你有嘢唔明開帖問,佢會答你,仲好有禮貌
2個讚
全對
1個讚
同埋我覺得佢識好多野
1個讚