未work from home 之前,工作好忙,本身唔食早餐,lunch 就求其食,平時好夜收工,晚餐都係飲碗湯,食幾條菜就算,有時直情skip
自從過年後wfh,返工之餘又要照顧屋企lunch + dinner,自己又會食埋一份…
唔敢上磅,但點都肥咗最少5磅



要認認真真控制吓,我驚之後返返office時啲衫褲唔啱著
未work from home 之前,工作好忙,本身唔食早餐,lunch 就求其食,平時好夜收工,晚餐都係飲碗湯,食幾條菜就算,有時直情skip
自從過年後wfh,返工之餘又要照顧屋企lunch + dinner,自己又會食埋一份…
唔敢上磅,但點都肥咗最少5磅



要認認真真控制吓,我驚之後返返office時啲衫褲唔啱著
我早排唔駛返工都肥咗,唔係食多咗嘢,係因為少郁動咗



