下星期已立夏,天氣已不會再凍,25/26度一定日日差5多,又到泳水季節,泳池已收皮,無7月都5開番,大家去開邊度游水多,討論下交通,乾净程度呢!
屯門
蝴蝶灣(長期欠佳水質,近堆填區,污泥廠,3支煙通,吹東南西風也多垃圾,水有怪味,又多石,只有阿伯及大陸人/阿差先會下水,只有4/5月及9月少人月份先可游,夏季太多人及垃圾,始終太近民居,又有bbq想乾淨也難
下星期已立夏,天氣已不會再凍,25/26度一定日日差5多,又到泳水季節,泳池已收皮,無7月都5開番,大家去開邊度游水多,討論下交通,乾净程度呢!
屯門
蝴蝶灣(長期欠佳水質,近堆填區,污泥廠,3支煙通,吹東南西風也多垃圾,水有怪味,又多石,只有阿伯及大陸人/阿差先會下水,只有4/5月及9月少人月份先可游,夏季太多人及垃圾,始終太近民居,又有bbq想乾淨也難
屯門
黃金海岸及咖啡灣
其實太近,黃金海岸及咖啡灣可以當一個灘,真係响隔離20秒路程,屯門最好是呢度,但也是名太於實,少沙又無咩石,但極多人,平日也有200/300百人,假日會X10倍,水深,小朋友好快過頭,咖啡灣優於黃金海岸(因為5近更衣室少d人),多大陸人,少鬼佬,整體好一般的沙灘,夏季好多垃圾,無計始終近民居及三聖
屯門
青山灣/加多利灣
面積不大的2個灘,好近3聖及漁市埸,水質想好也難,無游過,答5到水下環境,住附近可以一去
總恬屯門泳灘比南區/西貢/大嶼山的沙灘差太遠,太近民居,大陸人太多,玩沙都得,下水可免則免,可以的話荃灣18咪附近仲有2,3個灘,但始終未游過,搭車經過見環境都ok的,有無其他家長有報告?
淺水灣
我今年去過五、六次,自封關後,著高踭鞋拎著縮骨太陽遮既大媽完全絕跡沙灘,滿眼所見都係著三點色既外藉美女或本地青春少艾,係淺水灣絕對係鬼多過人,因為疫情無得去旅行既你,不妨想象自己去左外國。
水質方面就唔好寄予厚望,唔太差既,都可以游到水,沙粒就非常幼細,矖太陽一流。如果要去,建議早d去三點前走,因為我見好多人係2點後食完晏先入黎。
南灣
呢個灘係淺水灣再行20分鐘,或搭10分鐘的士先到,識途老馬先會去,又係鬼多個人。以前我成日去貪無遊客,避開哂自由行,上個星期去左都幾失望,因為D沙質素降哂grade ,可能上完山竹效應,沙上好多細石好吉腳,水質就同淺水灣差唔多。有間士多仔可以租太陽傘,盛惠$180把。
石澳
我有幾年成日去,一落車好多原居民嬸嬸會sell 你租沙灘椅同太陽傘,游完水我通常會去士多比$50澡一個舒服既涼先返屋企,但依家疫情相信應該無得沖。石澳既水質比淺個邊好,即使遊客高峰期七八月,岸邊都見到底,好幾次都見過有魚仔,浮台個邊更多魚,遊客都多既,但多之餘都唔算太迫。
石澳我5月5日先去左,水質好好,有魚仔,山竹後已經無了浮台,吹南風無咩浪,要玩浪要吹東風才去,香港人多,鬼佬通常去大浪灣多,但水中間中有樹葉及其他植物,但總比膠袋,水樽好,走人時可選小巴或巴士,條山路無咩車,閒日都有5至6百人左右,星期六日估算Ⅹ10倍左右,家長要盡量平日去,好多人私家車去,一有意外會塞大車。
光復淺水灣
21號後有反救生員未?有水沖身嗎?
尋日(15/5)又去左淺水灣,平日遊客稀疏,我同老公都覺得有去左東南亞旅行既寧靜感覺。可能風向關係,我從未見過淺水灣既水咁清,海水浸到大腿都清澈見底,游去浮台時竟然有幾條魚仔係我眼前跳耀!真係要好好珍惜自由行未返黎前既淺水灣