如果有,你知唔知佢地有冇虐待兒童違規僭建吸毒打老婆呃津貼之類既問題??
如果有,
你哋一定要話俾。佢。知。
咁樣係犯法㗎 
有中同做緊高級督察(10年前職位,唔清楚現時有冇升職),早年有派去英國受訓。
當然冇再聯絡。
虐兒邊有咁容易俾人知!
不過我識得三個警嫂
其中兩個都有出過 post 話林鄭當警察係condom
類似講做警察嘅好無奈
另一個就不斷出post宣揚環保救地球/海洋污染
其實覺得佢好矛盾
我心諗 … 放少啲 Tg 已經幫到好多!
識一個,夏天行咇話好熱,成日搵地方蛇王。
蛇王係公開嘅秘密
有。他全家都係。已經無聯絡了。
冇阿,身邊全是好人