遇然發現呢個Facrbook群組好有趣,一班小粉紅扮不支持政府、建制派及新移民,但只係擺民主派議員上枱及批鬥,目的只係呃啲無知婦孺及儍仔。
BK啲歪理論點同這個群係一樣。
大家有得閒入去玩吓!
遇然發現呢個Facrbook群組好有趣,一班小粉紅扮不支持政府、建制派及新移民,但只係擺民主派議員上枱及批鬥,目的只係呃啲無知婦孺及儍仔。
BK啲歪理論點同這個群係一樣。
大家有得閒入去玩吓!
我棄權。
我EQ低會爆血管的
對付五毛群組,最好就係report 或者冷處理。任何互動包括畀嬲同留言只會幫佢增加曝光率