做咩咁激動?莫非身受其害?
我冇興趣去研究法輪功,冇評論佢對錯。不過單以遊行方式,我睇吾到佢有咩犯法。誇張同 show off 的確冇犯法喎。
有實質犯法例子,可以拎出來講。
冇研究過韓國d教派喎,法輪功同邊派韓國教派一樣?
我都冇話佢地犯法. 我只係話法輪功係邪教.
什麼身受其害?! 我同佢冇什麼關係, 所以绝對冇受害. 亦對佢毫不關心. 亦吾會因為佢反共而對佢的言論照單全受! 
冇所謂啦。
我又吾識法輪功,同法輪功又冇親。再講落去,好似我幫法輪功辯護咁。
只係冇憑冇據,一人說了算便算。
再睇下佢地點樣將香港人講做恐怖主義,即刻令我覺得法輪功好慘,比人抹黑左咁多年…
JM,
法輪功可能係中共眼中係邪教,但香港都有好多異端,法輪功唔係唯一。
好多異端係香港,都一直相安無事左好多年。亦都唔係好多香港人會信異端或法輪功。
香港社會一向可以容納多元聲音,法輪功係香港好多年,一直都佢有佢地遊行,冇影響過香港人既生活。
但回歸後,唔知點解,突然就有一些人好不滿法輪功。人地和平遊行,就係要走出黎攪事,不但影響到香港人,仲麻煩到警察,要出黎分開呢班攪事既人。
其實,好多香港人都冇信過法輪功,但法輪功亦有佢遊行既自由,唔應該受到不禮貌既人干擾。
其實我真係睇唔到法輪功做過d咩壞事。但係難得大家理性討論,如果真係邪教,有冇邊度一d資料可以分享?
以前香港係一個包容社會,
你有你遊行、我有我行街、
遇過幾次法輪功遊行,
係阻礙延誤部份路面交通,
但我和屋企人坐係巴士上,
星期日假期,唔趕時間,
向窗外望到,都享受這一刻,
突如其來嘅巡遊,用睇熱鬧心情,
就自然好愉快。

就好似睇長洲飄色巡遊⋯⋯
我都係由 hk事件,開始法輪功,達賴喇麻有另一返睇法。
認同。
講來講去,只拿遊行誇張,show off, 重要拉到韓國 d 教派咁遠來講。
so far, 我只見到法輪功比人打,冇見到法輪功打人。
水砲車射清真寺果次係得大紀元先影到
我都覺同睇長洲飄色巡遊,冇咩特別誇吾誇張感覺,係嘈d.
咁當年韓農遊行米重西利
反中共嚟講,我地嘅目標一致
敵人嘅敵人,就係朋友
我遇過一兩次。佢地真係認真,真係巡遊咁,好多野睇架。

最記得八月黄大仙有次圍狗屋,有街坊成晚用音響放法輪功
大紀元同蘋果係今次 hk事件上,反映左好多真實鏡頭
講開法輪功遊行我未過?有咩特別?
仲有對武肺的報導都好好,我幾乎每日都有睇大紀元的"疫情最前線"同"新聞看點"
打鑼打鼓,打扮下咁。
其實外國遊行大部份係咁,各有特式,好式巡遊咁
大紀元個 rachel真係上前線影的
上次831嗰晚大紀元記者姐姐好堅,單人匹馬捉訪到石硤尾地鐵站外邊等。